Mitt i natten

Sitter och väntar på att pågen ska ringa. Det är ingen inne på msn...
jag har tråkigt. Det är inte bra.
Dock är det bra att jag har hunnit göra min presentationsanalys till svenskan och nästan klar med mitt festtal. Det ska bli kul att läsa det. Att få höra reaktioner. Mohahahahaha. På måndag smäller det.

Sofie smsade nyss att det är tjejkväll på söndag. Vi ska vara hos henne. Jag vet inte om jag orkar. Måste höra med pappsen om jag får låna bilen, sen får vi se om jag orkar.

Har fortfarande inte köpt någon vi kavaj. men just nu skulle jag kunna tänka mig att köpa en kofta också. Hittade ett jättefint linne på stan idag. Ska nog köpa det. Men vi får se. 
Oh, my godness! Jag pratar om kläder i min blogg. Detta är inte bra. det börjar gå utför för mig. 

Egentligen skulle man kanske skriva om lite politikerskvaller. Men chansen finns att det hamnar på nyheterna. Nu får man inte ens skvallra i sin blogg, som är en internetdagbok typ... Vad hände med yttrycksfriheten? Är det enbart Expressen och Aftonbladet som har tillgång till den lagen eller?


nae, nu ska jag sova.


Sov gott ni alla nattens väsen och sov i frid! 


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits