Toalettringar och perfekta män

Satt på bussen i morsen och bakom mig satt två tjejer, vi kan kalla dem för A och B, som pratade om sina drömmän.
Ett litet utdrag (skulle kunna skriva mer, men har inte hela dagen på mig) ur konversationen
(ps: tänk östgötska, tänk fjortisar):

A - Mä asså, han måste typ vara snäll...
B - Ja, det är ju typ det viktigaste.
Jag (tänker) - So far, so good
A - Mä inte för snäll. Han ska va cool oxå. Lite hård, inte ta nån skit lixom och visa att han är killen lixom. Mä han måste oxå vara romantisk och visa att han gillar en och vara gullig...
Jag - *Suck*
B - Du haaaar heeelt rätt!   *tjut*  Asså jag menar typ vafö va mä en kille om han inte vill ge en blommor?
A - Precis! Blommor, och ta mä en på coola gräääjer. Snygg bil ska han ha oxå...
Jag (begraver huvudet djupare i dagens metro) - *Suuck*
A - Sen får han inte glömma att fälla ner toaringen.   *skratt*
Jag (kliver av bussen) - *Suuuuuck*


Den perfekta mannen är alltså en cool och hård kille som ger än blommor och säger gulliga ord. Den häftiga bilen är viktig och så även nedfällandet av toalettringen.

Flickor! Jag har fått en uppenbarelse!

Vad begär vi egentligen från de stackars killarna?
"Var hård, men inte så hård. Var gullig, men inte för gullig. Hoppas du har snygg bil. Du fäller väl ner toaringen efter dig?"

Toalettringen måste, enligt mina grundliga undersökningar, vara en av de viktigaste delarna i ett förhållande. Orkar vi tjejer inte fälla ner den lilla lätta bit som kallas toalettring?
Varför kan vi tjejer aldrig fälla upp toalettringen istället?

Tack killar för att ni inte tjatar på oss om det.


Nästa gång ska jag fälla upp ringen innan jag går ut från toan.


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits