tentatentatentatentatentatentatenta

Fantastiskt!
Det blåser i H-borg.... precis som vanligt. Det är nästan fantastiskt hur vädret i den här staden skiftar... mellan regn och blåst.

Vad mer kan man säga... åket till skånepågen snart. Längtar efter att få krypa intill honom och pussa på honom. Sen måste jag även plugga till denna förbenade omtenta.

En tenta på en bok full av ordbajs. Det kan inte finnas något så tråkigt som detta... Men det ska gå. Jag har lovat mig själv det. Det mesta kan jag ju redan, det var bara synd att jag var sjuk första tentatillfället. Fast tänk om jag inte kan det... tänk om jag inte lyckas. då får jag vänta ett helt år till. Nae, Anna skärp dig. Tänk positivt. Du kan det här!

Behöver 28 poäng för att få VG på kursen.
Men lustigt nog känns det inte hemskt om det skulle vara så att jag bara får G. Hela gymnasietiden var en kamp om de bästa betygen, men nu har jag lustigt nog förstått att jag kan lckas utan de bra betygen. Samtidigt vet jag att bra betyg är viktigt.

NEJ! Gott folk, ärade studenter, vackra medmänniskor. Man är inte det man presterar. Man är inte sina betyg eller sin position på jobbet. Man är helt enkelt den är. Sluta aldrig vara dig själv!

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits