alldeles för bekväm

Köpte en ny mp3 igår. Kände att jag behövde det. Behövde det....? hah!
I morse såg jag en uteliggare. Hade han en mp3? förändrade muskifilerna hans liv? skulle inte tro det!
Funderar även på att köpa en laptop, bara för att jag behöver en...

Min tomma Paradise Hotel hjärna upplever verkligen en av sina mörkaste stunder vid detta tillfälle.  
Mäts våra framgångar och vår lycka efter hur många gb vi har på vår mp3 eller hur bra betyg vi har? Avslutar en kurs idag med ett VG/MVG-prov – FöretagsekonomiA. Blir förkrossad om jag får ett G. Vet att jag inte borde känna så, men om jag inte får VG eller MVG på denna kurs kommer det att förstöra året och sedan kommer mina framtida kursers betyg att sjunka. Jag kommer inte att få en bra utbildning och så kommer jag att hamna på en parkbänk. Där kommer jag att sitta med mina musikfiler och min mp3 från den 29/9 2005.

Hmm… Man kanske skulle ta och supa sig full ikväll.
hits