en rolig dag?

Linne och Marre trampade trampbåt i Malms kanal idag.

Skulle aldrig nedlåta mig till denna ovärdiga sysselsättning så jag köpte en "vanilla nut latte" (ja, det är lika äckligt som det låter. Poängtera att jag hatar kaffe, men men...) och satte mig på en bänk vid vattnet.

En timme sa de. Efter en timme hade mitt kaffe kallnat och ankorna, som så trevligt hade guppat i vattnet nedanför mig, hade lämnat området (förmodligen på jakt efter riktigt goda insekter i bottenslammet, någon annanstans). Men jag fick min hämd... De fick betala extra för att de inte kommit tillbaka i tid. *kastar huvudet bakåt och skrattar djävulskt* 

 

måste nu gå för att ta mig "hem" =)

 

adjö!

 

sofie säg till om du vill ha lite skånsk jord i ett provrör =)


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits