Första spexdagen


Det innebär att jag har sprungit runt och burit kulisser och rekvisita. Tittat på när scengångarna har sjungit och ätit god pastasallad.

Har haft diskussioner om allt möjligt, men den bästa är ju självklart den som avslutades med frågan:
Jag undrar hur många som dött när de blivit påkörda av parkerade bilar?
Vill poängtera att diskussionen inte alls vara så konstig som den verkar. Vi diskutterade hur många som kan ha dött när de träffats av bilar som parkerats i backar, men som sedan börjat rulla. Gör inte det hela mer komplicerat än det faktiskt är. :P

Helt enkelt har dagen varit trevlig och jag har rusat från nio i morse tills jag kom hem för bara en liten stund sen. Betyder att jag är fruktansvärt trött men samtidigt spänd. I morgon har vi genrep och då ska allt sitta. Styrelserna på Campus ska komma förbi och så hoppas jag verkligen att Var Glad kommer förbi. Vi behöver folk som skrattar och peppar.



Nu dusch och sen sätta sig och skriva ner lite nummer till folk jag ska ringa i morgon.


Kärlek

Kommentar:
Postat av: pelle

Fan vad nice!



OMSTART OMSTART!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits