Sex och känslor - går inte hand i hand

Jag har tänkt på en sak (förrutom att jag har tänkt på att jag ofta börjar inlägg på det sättet, men i alla fall).

Men idag har jag tänkt på det här med sex och kärlek.

Alla envisas med att säga att man måste ha känslor för den man har sex med. Behövs verkligen det? Hur förklaras alla one night stands då? Och är det inte så att man kan få ut mer av sexet om det inte är känslor inblandade? För om man inte känner något för den som man har sex med så kan man väl begära mer och få det skönare, just för att man inte behöver bry sig om känslorna.

För sex och känslor kan vara ganska åtskilda. Tycker jag i alla fall. Måste erkänna att jag den senaste tiden har uppskattat att slänga känslor åt sidan.

Ibland har sex inget med känslor att göra, det handlar bara om rå och brutal sexuell frustration eller bara om att få ett ligg. Och jag har helt klart insett att det är bättre att låta bli sex än att få dåligt. För dåligt sex har jag fått så att det räcker och blir över...

Guys size matters, but technique matters more...

Kommentar:
Postat av: Anonym

Someone got burned moahahaha

2009-02-17 @ 23:50:08
Postat av: pelle

Känslor? Va, vad är det?


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits