trettioförsta december tjugohundranio

 

 

Jag: Inser du att det är tio år sedan milleniumskiftet?

L: Ja, vi kommer alla att dö snart.

 

 

Ännu ett år har alltså gått. Jag har blivit äldre, men som vissa så snällt påpekar så består 90 % av min hjärna av en omogen barnrumpa. Men det sägs ju att människan använder 10 % av sin hjärnkapacitet.

 

Tro mig, ni vill inte spendera en dag i min hjärna i alla fall.

 

 

Men innan jag släpper 2009 vill jag bara tacka det året för att det fyllde mitt liv med kondomfamiljer, nörderi och skrattattacker. I en spännande röra. Slänger man även in lite morbia konversationer och idioti så kan jag bara säga hell yeah. Men nu pratar vi inte mer om det...

 

 

Ah, vafan. Några nyårslöften måste man ju ha, eller hur?

 

Kära tvåtusentio, jag lovar att... 

Bli vuxnare...

Sluta skämta om saker som folk tar illa upp för...

Bli mer Darth Vaderkåt

Nafsa öron oftare

Bli mer galen

Hoppa fallskärm

Krama en clown

 

Kära tvåtusentio, jag lovar att inte lova något helt enkelt.

 




Happy new year and now, fuck off!

 


Kommentar:
Postat av: Ella

HHAHHAAHAH! Bästa årsresumén jag läst!



JAAA!! Spamma!!!1111111

(Hur kommer det sig att jag alltid sitter vid min blogg percis när du kommenterar?)


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits