Tramsgänget

Jag har fått en låt på hjärnan. Och det är väl precis vad de ville.

Men oh vad den är underbar. Man kan inte låta bli att gilla människor som gör något sånt här.
Det är nästan så att man blir lite kär...

Killarna kallar sig Tramsgänget och jag lovar att det finns massor att hitta på youtube. Men jag tänker som sagt visa den låten som har funnits i mitt huvud nu ett litet tag. Förhoppningsvis försvinner den, men ett litet tag till tänker jag i alla fall nynna på den.






Och för att promota dem lite mer så säger jag åt er att gå in på deras hemsida eller blogg! Do it now


Kommentar:
Postat av: pelle

En ny "Hej Monika" kanske?

Postat av: Me, myself and I

Oh nej Pelle!



"hej hej monica" var djävulens redskap.

Tramsgänget å andra sidan... GULD!

nynnar

2008-12-30 @ 22:46:06
Postat av: Jennie

Klockren låt!

2009-01-03 @ 00:01:53

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits