Får man skoja om allt?

Är jag elak om jag tycker att detta skämt skulle vara jätteroligt?
Speciellt om det är någon jobbig man sitter bredvid på flygplanet


Sätt dig tillrätta i flygplansstolen.
Ta upp din laptop och starta den.
Se till så att personen som är jobbig ser din skärm.
Titta upp mot himlen och låtsas be (ja antingen till någon gud eller så ber man att skämtet blir lyckat)
Klicka sedan
här




Lite elakt kanske. Men jag hade fått mig ett gott skratt och kanske blivit avkastad. Tur att jag inte planerar att närma mig länderna on the other side of the pond. 

Kommentar:
Postat av: pelle

men oooooh, jag kan inte se :(

fel på sidan står det.



kikar in imöra!

Postat av: Anonym

Hahaha, grymt elakt men du kan alltid skylla på att andra inte ska titta på din privata datorskärm ;)

2009-06-15 @ 23:24:38
Postat av: pelle

MEN AAAAAAAAAAAAAAARGH! jag kan inte kolla än.



jag byter dator. NU!

2009-06-17 @ 13:23:08
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits