Förbannade julstämning

Fortfarande ingen julstämning. Jag har två dagar på mig att få till det.
Runt omkring mig har juleljusen satts upp, tomtarna har placerats ut, glittret glimmar i det svaga ljuset från... Äh, jag har ingen julstämnig så jag kan inte ens komm apå varför glittret glimmar.

Jag ger upp. Är det bara jag som inte inser charmen av all den där julstressen som finns.

Ska börja köpa alla mina julklappar på mellandagsrean istället.

Vi har fortfarande ingen gran och ingen snö... Granen går ganska lätt att fixa. Traditionsenligt så brukar jag och min pappa gå ut i skogen och hugga ner en egen gran. Eller min käre far hugger och jag tittar på. Tänkte att jag skulle plocka med mig en liten gran också, att ha på mitt rum. Då kanske stämningen infinner sig.

För egentligen vill jag sitta och smaska knäck och sjunga julsånger framför granen och tindra med ögonen.

Kommentar:
Postat av: Pär

Svar: Tack för stödet. Det kan behövas i dessa svåra tider. ;)

Postat av: lovisa

Åh mellandagsrea,<3 jag längtar tills den drar igång;D

2008-12-23 @ 00:23:18
URL: http://lovisap.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits