Psykologi

Att läsa psykologi skapar en konstig reaktion i hjärnan.
Jag finner mig själv knäppt dragen till att studera människors reaktioner och försvarsmekanismer.
Knäppt på grund av att jag har upptäckt att jag kan skapa situationer där folk utsätts för psykiskt påfrestande situationer. Det är verkligen intressant att se dem försöka krångla sig ur.  *elakt flin*

Dock upptäckte jag igår att det kanske inte alltid är nyttigt.
Eftersom jag var hemma igår kunde jag lungt och stilla komma på en ny situation att utsätta mina medmänniskor för.
I morse testade jag hur en människa skulle reagera om man stirrade på den en liten stund.
Till en början upptäckte inte tanten mig, men när hon gjorde det tror jag att hon trodde att jag skulle misshandla henne. En liten speciell känsla. Hon såg verkligen skakad ut. Tror inte att jag ska skrämma fler tanten. =S



Dagens citat: "Jag tror jag har gått igenom alla killnamn på J" -Micka-elak
På tal om kvart-i-3 ragg på Otten.


Ha det underbart flickor och pojkar. På återseende!
                            


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits