IKEA

IKEA
Hemförsäkring
Telefon
Bredband
Student litteratur
Hyra
Mat

Jag håller på att bli galen.
Man kanske skulle ta och stanna hemma.
Kanske pendla mellan Norrköping och Helsingborg.
Gå upp kl 4 för att ta tåget kl 5 för att vara i helsingborg kl 8. Plugga plugga plugga plugga. Sen hem vid kl 17, framme i Norrköping 20. Plugga plugga plugga. Sova.
Gå upp kl 4 för att ta tåget kl 5 för att vara i helsingborg kl 8. Plugga plugga plugga plugga. Sen hem vid kl 17, framme i Norrköping 20. Plugga plugga plugga. Sova.
Gå upp kl 4 för att ta tåget kl 5 för att vara i helsingborg kl 8. Plugga plugga plugga plugga. Sen hem vid kl 17, framme i Norrköping 20. Plugga plugga plugga. Sova.


Mitt liv i ett nötskal.


Kommentar:
Postat av: Dytte

Hmm det känns som en rätt taskig idé om jag ska vara ärlig. Jag skulle själv inte palla mer än en vecka

Postat av: Dillen

Eyy, nu är det allt dags att uppdatera bloggen! *tycka* :)

2006-09-25 @ 08:16:30
Postat av: Jonas Persson

Keep up the good work! :)

2006-11-30 @ 15:26:06
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/kliniker/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits