jävla bajs!

Den här veckan är skit. Förra veckan med för den delen.

Misstänker att mitt bankomatkort har blivit skimmat. Det fattas 1300 kr. Egentligen är det inte så mycket men jag har inte tagit ut dem. Sug!

Slutar på fredag dessutom och har inga avslutningskläder.Ska ta mig till en affär idag. Pappa har lovat att betala. Tack gode gud. Han ska även betala min resa till Lund och Ungern. Om det nu blir så att vi åker. Annars hörde jag Trins mamma sägas något om att hon skulle betala. Inte mig emot faktiskt.

Har aldrig varit i Ungern. Vill se Budapest. Och festa gärnet. Men som sagt får se om vi åker dit. Det kanske blir Lund och Malmö för hela slanten. Hmm. Känns positivt. Hah.

 

Borde egentligen sitta och skriva franska just nu men jag orkar ärligt talat inte. Vår film ska redovisas idag. Kommer skratta ihjäl mig. Farligt.Men sånt är livet.

 

Var på fest i lördags. Var väl sådär. Fulla människor och en halv nasse (?). Underbart. Fick i alla fall träffa mitt älskade Pycko. 

Hm. Blir nog mycket festande nästa vecka. Avslutning och allt. Hur ska jag orka? 

Klart jag orkar.

 

Måste tyvärr rusa nu. Eller snarare sätta mig ner och skriva min franska. Oh. Orka! 


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits