Nya nyheter...

...om Mikaela!

Är det inte fantastiskt?

Äntligen har någon hittat något om kära Mikaela.
Och det var så simpelt. Ack så simpelt... Jag borde ha tänkt på det själv. Men icke sa nicke...

Nåväl.

Vill ni veta vad för ledtråd jag fått så titta in på
Flashback-forumet kring Mikaela i Göteborg. Visserligen bara en person som skrivit. Men i alla fall... Nyheter!

Tydligen är hon bra och har snygga silicon-tuttar.  Dessutom har hon en kompis som heter Linda.

Hade jag vågat så hade jag kopierat länken som finns med i forumet, men jag vill inte veta...

Kommentar:
Postat av: pelle

HURRA! ;D hahaha

Postat av: Anonym

Lite mer info för den vågade. Tror det är samma Mikaela iaf...



https://www.flashback.info/archive/index.php/t-267534.html

2009-05-17 @ 22:23:10

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits