Jag är inte död, jag är bara lat!

I natt satt jag och fantastiskaste Anna och pratade om vad som skulle stå på våra gravstenar när vi dör.

Jag kan lova att denna sysselsättning kan skapa många skratt.
Så gör det! Lek lite med tanken på att det är dags att välja text.


Jag är inte död, jag är bara lat!
Attans!                               
Oops!
Inte nu igen                                                                       
Haha, you're killing me                                            
Jag ser dig
Död
Det gör mindre ont med Batman-plåster                                                                              
Mohahahahaha
Under deconstruction                                                         
Decomposing, please wait
Jag har en dålig dag                                    
Fan!
Var det här allt                                                                              
Ei saa peittää
I laughed all the way                                                             
Jag blev puffad
Nej, jag sitter i bön!                                                           
I win!
Än slipper ni mig inte                                                                             
Vänta... 
Tillträde förbjudet - endast personal                                                                       
Var god dröj...                                                             
Varför sa ni inget?
Ni saknar mig nu va?
Something's rotten in the state of Denmark                                                     
Jag gillar att besudla
Necrofili låter väl inte så dumt?                                              
Jag skulle kissa på din grav också
I find your lack of faith disturbing

Kommentar:
Postat av: pelle

Min gravsten ska säga; Pelle - levande begravd. ;D

Postat av: pelle

har du mobilt bredband med andra ord? ;D

2009-05-21 @ 23:06:45
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: L

Det var många personliga favoriter där!



Decomposing, please wait - ganska soft



Necrofili låter väl inte så dumt? - blivande klassiker?



Jag skulle kissa på din grav också - bara stört XD

2009-05-21 @ 23:33:44
Postat av: pelle

du vet lite för mycket än vad jag trodde om Top Model ;D

2009-05-22 @ 22:07:00
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits