Well, jag är väl tillbaka då...

Jag vet att jag har varit borta, men nu är jag tillbaka.

Den här veckan har gått sjukt fort.

I måndags samlades vi ett gäng spexare som tog sig till Lund och Var Gladspexets genrep av
Fantomen på AF. En jätterolig föreställning men både Stålmannen och Läderlappen närvarande. Men där lyckades jag och Mr Pettsson nästla oss in på sittningen som skulle vara nästa dag.

Så i tisdags tog jag mig till Lund igen och gick på sittning. Måste säga att Var Gladarnas sittningar är ganska mycket mer annorlunda än våra. Till en början är de dubbelt så många som vi, cirka 120 stycken mot våra cirka 60, dels har de en helt annan spexarkultur i Lund. Men myckt intressant och roligt att få chansen att träffa lite folk från andra spex.

Nåväl, sen dess har jag försökt ta tillbaka mitt liv. Det går väl sådär. Kommer nog inte få tillbaka det fören Dunkersveckan är över och jag kan lugna ner mig lite i alla fall.




To do-list
Lärande ledarskapsessä
Live Case-lösning
Budbärar-/piccolo kläder till Inkognitosarna
Lärande ledarskaps testamente
Text om SI-mentorn
Komplettering till förra kursen
Välja kurs inför nästa år - Helsingborg eller Lund?




Kommentar:
Postat av: F

välkommen tillbaka då

Postat av: Marie

Vilken fin blogg=)

Titta gärna in hos mig tävling och mycket mer=)

Skall vi följa varandra på bloglovin?

Ha en bra kväll!

2009-03-23 @ 00:14:31
URL: http://miaca.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits