Vi får se

Har jag tur så kommer jag kunna andas något under den här veckan.  För i morgon sätter det igång.

Helsingborgsspexet flyttar in på Dunkers Kulturhus och redan på torsdag så är det premiär. Läskigt, roligt och samtidigt lite sorgligt. För snart är det över, men innan dess är det byggställningar och scenografi som ska upp. Skådespelare som ska sjunga upp och sminkas. För att inte tala om det sista pillet med kostymerna och allt runt omkring. Ska bli fruktansvärt spännande.






För det andra börjar kandidatkursen idag. Vilket innebär två månader av skrivande. Excellent. Men det betyder också att de två första veckorna av kandidaten försvinner eftersom jag ska hänga med spexfolket. Men men, min to do-lista minskar avsevärt i och med detta... för jag kan ju inte göra något förutom att hänga på Dunkers (aha, legitim lathet)



Så vi får väl se om jag hinner skriva något i veckan eller om det blir nattliga inlägg.

puss och kram







By the way, skådespelarna i Days of our lives är de sämsta jag någonsin sett...

Kommentar:
Postat av: pelle

Jag vill också ha en hel jävla vecka med spex och tönterier!



Och hur vågar du kritisera "DOOL"????????!??!?!?!?

Postat av: F

http://dagligdags.blogg.se/2009/march/mina-funderingar-dina-svar.html

2009-03-30 @ 19:12:13
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits