Det är måndag idag - måndagssuck

Fan vad jag mår bra.
Helt plötsligt har mitt liv fått en turn for the better. Inte för att det var dåligt innan, men come on liksom.

Idag har jag lyckats vara ganska produktivt och lyckats göra nästan allt som jag sagt att jag skulle. Visserligen är jag inte klar med min to do-list på långa vägar men jag har ju hela veckan på mig :P

Hade förövrigt en trevlig helg också. Testund på lördags eftermiddagen med ett bra djupsnack och party på kvällen. Jag hade roligt må jag säga. Kul att träffa alla underbara människor. Så ett gigantiskt tack Emelie, absolut roligaste inflyttningsfesten på ett bra tag. Och jag gillar när jag blir övertygad om att det är roligast att hänga med ut.

Söndagen var lugn och trevlig. Även en tedrickarstund där också och verkligen det roligaste samtalet jag haft om Snooker. Tror jag har hittat min favoritsport :P För att inte tala om all nördkunskap kring Star Wars som har uttalats. Kan man verkligen heta Chewbacca? Tydligen.



Nu sticker jag till jobbet.

Kärlek



Kommentar:
Postat av: Lulebon

Ja té är inte dumt alltså:P


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits