När jag inte kan sova...

Jag kan inte sova.
När jag inte kan sova youtubar jag. Vilket kan förklara att jag har så många sjuka klipp i mina favoriter.

Nåväl, gick precis in på youtube och skulle leka av mig lite och börjar alltid med att titta på vad som rekomenderas för mig...

Jag kan förstå alla klippen.
Stockholm Live - jag gillar stand-up.
Banned commercial - jag uppskattar roliga reklamfilmer.
Marselliaisen - vem gillar inte en låt som handlar om flytande blod och dödande?
Kasia Kowalska - polsk pop typ... nice.

Sen ser jag ner på nästa rad.

Barbie Girl - Aqua (sims 2)
Vafan?! Vad har jag varit inne på för att få den rekommenderad och hur trött måste jag inte ha varit under tiden ajg varit inne på det som gjort att detta rekommenderats för mig..?






Det är när detta händer som ajg inser att det är bäst att sova.

Så god natt på er alla.



Kommentar:
Postat av: Renata

JAg vill se den på barbie girl!! länka :D

2009-03-06 @ 12:09:22
Postat av: pelle

HAHAHAHAHAHAAH! ;D Sen att 2,7 miljoner människor sett skiten också.

Postat av: L

Rosa, sims, barbiegirl, jag tror det är ett undermedvetet meddelanden :D

2009-03-08 @ 00:07:24

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits