Fågeltema på gång?

I dag har en stor del av min familj passerat huset. Min moster och bror åkte tillbaka till Malmö och min syster och hennes man stannade till på väg upp till Stockholm. Gillar när det är massor av folk här.

Jag, min syster och min far - ute på promenad:

Syster: Är det fåglar som sitter på stolparna?
Fadern: Fåglar?
Syster: Stängslet där borta.
Fadern: Ja, det är stolpar.

Tystnad där jag och syster tittar på varandra och sedan på fadern.

Och nej, det är ingen felsägning. Min pappa säger inte fel och det är därför han är cool.
Han är även en person som svarar "ja" på frågan om han vill äta kött eller fisk till middag. (- kött eller fisk? - ja) Inse att det ibland kan vara svårt... på ett positivt sätt.


Jag älskar min far

Kommentar:
Postat av: Daniel

Vilken go stollig Farbror melker till far!


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits