Om ni mot förmodan undrar vart jag har tagit vägen...

Jag har mycket att göra nu. Det är därför jag inte uppdaterar så mycket.

Fast man skulle ju då kunna tänka sig att jag är superproduktiv och bara sitter framför min kurslitteratur hela dagarna. Nope! med ett stort fett utropstecken efter. Det kan vara skoltröttheten som har anfallit mig tror jag... Ni vet det där de flesta brukar få efter gymnasiet och så gör de massor av roliga grejer för att sedan plugga och ha ännu roligare. Nåväl, jag skippade det där med att göra annat och gick direkt på pluggandet. Intelligent? Möjligtvis. Skolltrött? Möjligtvis.

Men jag tänker inte ge upp. Istället tar jag på mig skorna och vandrar bort till Campus för att lyssna på en föreläsning om konkurrensfördelar. Låter spännande eller hur? Sen har vi en till munta på fredag. Spännande det med kanske? Men nej! (här orkar jag inte ens feta utropstecknet, men det ska vara tjockt)


Nae, gott folk. Dags att bege sig.





Kommentar:
Postat av: pelle

Men det ÄR smart att plugga direkt efter gymnasiet, det har forskningvisat faktiskt! :D Man tappar inte stinget så att säga, så det kommer löna sig i slutänden.



Plus att snart är det ju sommarlov också, tänk så ;D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits