Neon Toblerone

Om någon mot förmodan undrar var jag är så har jag en jättebra förklaring.

Det är såhär förstår ni. För några dagar sedan snodde jag åt mig en Toblerone-bit ur en Twistpåse. Detta var ett stort misstag. Jag snaskade i mig chokladen, men det var inde den som förstörde mig. Min vana trogen så vecklar jag ju ut godispappret. Till min förvåning ser jag detta:



Ah, ett Tobleronepapper tänker ni. Men icke!

Titta en extra gång på de stora bokstäverna - NEO. Chokladbiten kallas TOBLERONE. Hur jag än funderar så kan jag inte förstå hur de då kan skriva Neo, och inte ens det utan Neon. Just den bokstavskombinationen finns ju inte i namnet Toblerone.

Hur har Marabou tänkt här? Är det kanske en konsipation? Försöker någon berätta något för mig? Är det någon annan som har upplevt samma sak som jag, eller är jag enssam om detta fenomen?

Världen ter sig en aningens mer mörk nu. Men detta är vad jag har gått och filosoferat på i några dagar nu. Det har upptagit alla mina tankar och jag har tittat på godispappret ofta och lagt huvudet på sne...




Kommentar:
Postat av: L

Det är klart det är en konspiration! >.>

2009-01-05 @ 11:24:54
Postat av: Renata

Dude, hoppas du sparade den!! skicka in pappret och fråga! :D du kanske får lite gratis-shit!

2009-01-12 @ 15:54:03

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits