En munta hit, en munta dit

Om ni mot all förmodan undrat var jag är så kan jag säga att jag har pluggat inför en munta.
Jag lyckades inte jättebra. Eller snarare, jag sög ganska rejält. Men jag kuggade i alla fall inte - inget mail om kuggande.

Så nu är det bara dags att sätta sig och läsa till nästa munta. Spännande eller hur?
Nja, ärligt talat gillar jag itne riktigt konceptet. Släng in cirka 20 sudenter i ett rum och låt dem tenta muntligt. Kan det vara smart? Jag tackar mina gudar för att jag hamnade i en bra grupp med icke rabiata människor. Men det är dock lite spännande att de ska ge oss betyg utifrån våra prestationer under dessa muntor.


Dags att bege sig.

Slänger in en liten bild för att stilla min Vader-kåthet :P



Kommentar:
Postat av: pelle

Munta?

Postat av: L

På tal om inget....ska vi dra till Sthlm nån gång? Jag tycker vi kör Kungliga Operan och lite spatserade i gamla stan, eller?



Du kan väl lägga upp en bild för att stilla vår Yoda-kåthet också? Allmän begäran? :P

2009-01-25 @ 18:34:10

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits