Jag har hittat ett mönster

För några dagar sedan fick jag en badmössa i födelsedagspresent. Och idag vankades det fler presenter.

Tror jag gillar det här med att folk ger mig saker veckor efter min fördelsedag. Det blir liksom party i en månad.
Trevligt trevligt.

Men... Det har framkommit ett mönster tror jag. En badmössa för några dagar sedan och idag fick jag ett duschdraperi och bad- och duschgel. Det kan inte bara vara jag som ser ett mönster i detta...

Jag tror starkt på personlig hygien, men jag kan inte annat än att undra om dessa presenter är en hyllning till min hygien eller en liten pik om att jag borde tänka mer på den :P


Well, säg till om jag luktar illa så kan jag göra något åt det...



Danke Betts och Renata

Kommentar:
Postat av: pelle

Haha, läs mellan raderan någon gång, kvinna! Duscha på ;D störtskönt inlägg.



och du, du var den enda som än så länge erkänt att du luktat på ljus ;P

Postat av: Daniel

Deodorant, vännen, deodorant! ;)

2009-02-23 @ 11:09:52
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits