Jag dementerar starkt

And Now for Something Completely Different

Vi snackade ju om sex och kärlek för ett litet tag sedan. Nu tänkte jag istället snacka om enbart kärlek.

Man har beskyllt mig för att ha sagt att det finns kärlek vid första ögonkastet. Jag vill starkt dementera detta och framhålla att jag inte tror på något så som kärlek vid första ögonkastet. För att det skulle kunna vara kärlek vid första ögonkastet så måste det vara så att man inte kan kontrollera sina känslor, att man faller handlöst för någon direkt. Men återigen tror jag inte på detta.

Man kan bestämma över sina egna känslor. Jag bestämmer mig för att bli kär i någon, jag bestämmer mig för att låta bli.









Men om jag någonsin skulle falla handlöst för någon så lovar jag att dementera detta inlägg också och berätta alla saftiga detaljer.

Kommentar:
Postat av: pelle

Jag kan skicka en bild på mig så kommer du ändra dig. Jag svär.

Postat av: BJERNHAGEN

- var sjätte människa på jorden har inte tillgång till rent vatten. 4,500 barn kommer dö idag i sjukdom av smutsigt vatten.



blogg för mer info.

2009-02-21 @ 15:37:28
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits