Men tjena

Det finns många sätt att avsluta att samtal på:

Hejs svejs grus och grejs.
Tja då.
Chipp o haj o välkommen till hajk
Burn in hell infidel
Puss hej

Ja, listan kan nästan göras oändlig. Dock vill jag lägga till ett bidrag i denna lilla lista.


Jag: bla bla bla bla bla (pratar om något som jag inte har koll på längre, förmodligen något viktigt)
L: Måste lägga på. Jag är hemma nu, ska ta av mig kläderna och sen måste jag beställa ett uppblåsbart får.


Det läskiga med detta är att jag hoppas att det införskaffas ett uppblåsbart får som kan umgås med den uppblåsbara grisen som jag fått i julklapp en gång (av ovannämnda L självklart).

Men samtidigt hoppas jag innerligt att fåret är snyggare än detta:


Den har fan inte ens en knorr, bara en boll... Dessutom är det en broilergris. Minst.


Kommentar:
Postat av: Carolina

Läs gärna dagens inlägg om svek och svara på frågorna. Jag behöver höra andras åsikter innan jag går under av tankar...

Postat av: Ella

Till kommentaren ovan:

Hej. Läs gärna dagens inlägg om spammare. Jag behöver förgöra dessa innan jag drunknar i spamkommenterer.



Sv: Super Mario kallas ibland också Saddam, lite fyi. Tror nog inte din pappa är så hemsk after all. Är du kvar i Kolmården än eller? Hälsa delfinerna! Hade du en trevlig jul, förresten? (Har jag frågat detta redan? Kommer inte ihåg. Förlåt.)

2009-12-26 @ 20:19:41
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/
Postat av: L

Hahahahahahahahaahahahaahahahahaa

2009-12-27 @ 18:36:42
Postat av: Anonym

.....hahahahahahaha....jag kanske ska tillägga att fåret som införskaffades var mycket snyggare än grisen tack gode gud...:p

2009-12-27 @ 18:37:32
Postat av: pelle

Annars har jag en katt som din gris kan umgås med. Inte speciellt uppblåsbar visserligen, men vad fan...

2009-12-29 @ 21:10:42
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: L

Nemen det är ingen fara Pelle. Vi måste alla dela denna värld, uppblåsbara eller inte. Jag gillar din öppna filosofi!

2010-01-03 @ 10:45:02

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits