Oscarprestation

Så fel av mig kanske, men vafan!


Detta är humor på hög nivå. Jag ligger och asgarvar på golvet.

Skådespeleriet. Den totala inlevensen.
Det måste helt klart vara oscarsvarning på detta. Eller minst Emmy. En Guldbagge? Palm? En chokladkrona, i guldfolie? Nähä. Okej. Kanske inte riktigt. Men det skulle kunna... nae... Men om... nae...

Kan dessa filmer ens remotely klassas som porr? Gud vad jag hoppas att de inte gör det.

Och skäms, för svenska folkets vägnar och ber om ursäkt för det fruktansvärda som händer här nere i kolonin.






ps: jag skulle kunna lägga upp någon sämre... tur att jag har lite självkontrol
l.

Kommentar:
Postat av: Joel

Fy fan vilken bra film!



Och jag som har fått bredband och allt, nu jävlar ska det tankas hem!




Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits