Havreflarn

Känner ett sug efter Havreflarn.

Dessa små tingestar är, som vi alla vet, porten till tyngre grejer. Det börjar med små söta havrekakor och innan man vet ordet av så är man fast i pensionärsträsket. Visst, jag erkänner, jag sitter redan nu och läser korsord samtidigt som jag tittar på Miss Marpel och tuggar Havreflarn. Men det är inte alls i närheten av hur djupt man kan sjunka.

Jag kan skönja ett beroende bakom mina Havreflarnsönskningar.  Snart är jag fast.

Snart kommer jag be människor langa Havreflarn till mig. Sitta och säga att jag kan sluta när jag vill, att jag inte alls är beroende. Börja smyga in på toaletten och smygäta Havreflarn. Vakna upp mitt i natten och sukta efter Havreflarn. Ge mig ut i natten på jakt efter Havreflarn. Inga på 7Eleven, inga på Pressbyrån. Sätta allt mitt hopp till ICA.

BEGÄRA TVÅ KILO HAVREFLARN!


Kommentar:
Postat av: pelle

lugn, lugn. här har dina havreflarn *räcka*



är inte **-sakerna jävligt mycket nittital?


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits