Ledig dag

Vi har haft ledigt idag.

Från spexet alltså, inte fullständigt ledigt. Gick upp i morse (visserligen efter en välförtjänt sovmorgon) och masade iväg mig till skolan. Satt med min kandidatgrupp i ett antal timmar, eller snarare delar av min kandidatgrupp.

Nåväl, sen hade jag tänkt städa och göra allt jag inte hunnit göra under alla de dagarna jag varit på Dunkers.
Gissa hur mycket jag har gjort! Just precis. Inget!

Det är lite skäms-varning på mig idag faktiskt. Måste ju städa allt innan jag drar norrut till kära Norrköping på torsdag. Men jag har ju hela natten på mig :P Så nu ska jag städa...

Kommentar:
Postat av: F

lycka till ;)

Postat av: L

Naaawh, stackars liten. Hoppas du får välförtjänt vila när du dragit hem iaf!

2009-04-07 @ 09:25:23

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits