Dagens I-landsbroblem

Jag har sagt det förr och jag säger det igen.

Varför i hela världen har man en liten knapp på basenheten på en bärbar telefon men skippar det på tvn?

Ni vet den där lilla knappen man trycker på om man har lagt telefonen någonstans, jag fattar inte riktigt varför den finns. Tappar man bort telefonen så är det ju egentligen bara att vänta tills någon ringer. Men nej, man ska ha en lite knapp som får telefonen att tjuta. Jag kan inse att det är användbart, men då kommer vi till min nästa fråga:

Varför har man inte en liten knapp på tv som gör att fjärrkontrollen piper?
För det är ganska ofta som den lilla tingesten försvinner...


Jag vill ha något pipande i min fjärrkontroll!

Kommentar:
Postat av: pelle

Annars kan du ju pippa din fjärrkontroll. Det handlar ju bara om ett extra "P", menar jag ;D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits