Ack du sköna Norrköping

Jag har nu officiellt landat i Norrköping. Sitter med en dregglande katt i knät och pappas laptop.

Ahaha. Detta betyder då alltså att jag inte har min dator med mig, vilket också innebär att jag inte kommer att uppdatera så mycket. För jag brukar ju i anliga fall vara underbart duktig på detta med uppdateringar.


Liten spexuppdatering: Vi har haft städdag idag. Allt är ute ur Dunkers och:

Nu är spexet slut, sången tonar ut
Vi i spexet tackar för oss
Om vi få rå kan ni lite på
att vi kommer tillbaka igen
Och när ni går hem, minns ni skratten än
och en känsla som dröjer sig kvaaaaaaaaaaaaar
Vi som har varit med hoppas att ni fått se
nått ni minns ännu i några dar.


Snyft

Nu tänker jag spendera min tid med att umgås och bara vara.


Kärlek

Kommentar:
Postat av: L

Glöm inte att hjälpa mig med marknadsföringen nu. Men först (!): ät godis i påsk och var glad.



GLAD PÅSK!

2009-04-10 @ 18:36:04

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits