Jag? Stressad? näää

I morgon börjar en ny kurs (eller snarare två), thank good god. För jag behöver lite rutiner.

Jag behöver vekligen lite rutiner.

Så i morgon får jag massor av rutiner.

10-12 introföreläsning kurs1
13-15 föreläsning kurs1

15-18 introföreläsning kurs2

sen är det möte och sen iväg och äta en sen middag med flickorna. Det kommer bli stress, stress och lite mer stress.

Men som jag säger: känn på tårtan!



Fast idag tror jag att jag tog priset på tal om stress. Samtidigt som jag har försökt att råplugga har jag försökt att fixa folk till sittningen. Varit på campus och jagat folk och sen kommit hem och skrivit så att tangenterna har brunnit upp, nästan.

Jag har ringt till folk hela dagen idag och när jag inte får tag i dessa människor så skickar jag ett sms. Man vet att man ringt lite för mycket samtal när följande dialog utspelar sig.

Jag: Hej det är Anna!
A: Hej. Du ringde.
Jag: Hej. Stör jag?
A: ehh...
Jag: Eller alltså... vänta nu... *nervöst skratt* Det var du som ringde mig just nu, eller hur? Heh


Kärlek

Kommentar:
Postat av: renata

hahahah ja.. känn på tårtan!

vad är det för sittning som jag också vill komma på?? :D

2008-09-02 @ 12:40:06

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits