Håll tummarna för snygga hantverkare...

På måndag kommer de börja jobba med att göra iordning balkongerna. Jag ser fram emot 4 veckor av hantverkare utanför fönstret.

Med min vanliga tur så börjar de väl jobba klockan 6 på morgonen. Det betyder, ingen sömn för mig och jävligt irriterande. Kommer bli fint med fräscha balkonger (hoppas jag) men innan dess så är det fyra veckor av hantverkare.

Och vi vet ju alla hur hantverkare är...

Kommer aldrig i tid, går aldrig i tid, kommer och går som de vill, är högljudda.

Förhoppningesvis är de snygga i alla fall. Men som sagt med min vanliga tur så kommer de jobba de tider jag vill sova och så kommer de att vara medelålders gubbar med ölmage... Kan bara se mig själv dra upp persiennerna på morgonen och stirra in i ögonen på en skäggig man. Förresten, bör man ha persiennerna nerdragna/fördragna hela dagen?

Önska mig lycka till.

Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits