God natt (och "jag" bjuder på två look-a-likes)

Nu är jag ensam hemma igen och har lyckats ge bort min nyckel. Har upptäckt att så fort L kommer hem till mig så är den första frågan man hör: "har du nån mat?". Men nu är jag som sagt ensam igen, border gå och lägga mig snart. Ska upp och jobba i morgon och börja på hemtentan.


Lite look-a-likes, så här på onsdagskvällen :)

dalai lama, llama, goat
see famous look-a-like faces

Gillar verkligen den här look-a-liken. Blir glad bara av att se bilden :) Lamor är fina...




Nästa bild skrämmer mig faktiskt mest. Har aldrig riktigt fattat filmen Gremlings, men nu vill jag verkligen inte se den ingen. Och Flava... du är beviset på att det naturliga urvalet inte alltid funkar... heh


flava flav, stripe, gremlins
see famous look-a-like faces


Nae. Nu ska jag kolla på snyggingarna i Världens härligaste män och njuta.

Kärlek


Kommentar:
Postat av: L

Du får mig verkligen att låta som en snyltare Oo Men oroa dig inte min kära, nu när jag fått nyckel så lovar jag att komma och äta din mat när du inte är där ^^

2008-10-09 @ 21:17:41

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits