vilken man skulle du välja?

Jag kan inte låta bli att fundera på vem jag faller för.

Expressen har en artikel som heter
Vilken man har du valt? och nu måste jag ju tänka efter vilken av dem jag faktiskt faller för, bara för att. De har listat de tolv vanligaste manstyperna. Och, ja deras benämning definierar vad de står för.

Martyrmannen
Kvinnojägaren
Mammas pojke
Den aggressive
Reptilmannen
Den vilsen
Hemvändaren
Avvikaren
Sportfånen
Sonen
Den otrogne
Maktmannen

Jobbigt. Dags att se tillbaka på relationer och förälskelser... Jaa, nu blev det svårt. Jag tror faktiskt att vissa passar in på flera av alternativen.

Kan man blanda tror ni? Som en lösgodispåse, ner med lite mammas pojke, släng in lite den vilsne och avsluta med lite martyrmannen. Då kan vi konstatera att den mannen ska jag inte falla för igen, även om jag tenderar på att se vissa dendenser till att dessa beteenden göms i början och jag får en stor suprise mot slutet. Big no no!

Om jag fick välja och vraka så skulle jag nog välja en kategori som inte finns där men som endå finns. Den ambitiösa, fast det kan nog klassas som maktmannen. Men man behöver inte vara som honom och glömma sin omgivning bara för att man är ambitiös, så jag väljer faktiskt den ambitiösa. Om jag får välja så vill jag ha:


mörk, mystisk, rik, har snygg bil... listan kan göras lång :P

by the way, mannen under masken är inte heller fel...



Nu ska jag gå och handla tänkte jag. Lite potatis till ikväll och så får vi se.
Önska mig lycka till. Förhoppningsvis så klarar jag mig ifrån att bli överkörd av pensionärer eller småbarnsföräldrar.




Kärlek

Kommentar:
Postat av: d

Det finns orsaker till olika beteende som kan missuppfattas.

2008-10-28 @ 14:59:46
Postat av: L

Så säger alltid män som antingen är otrogna, är alkoholister eller bara allmänt skitiga...underligt sammanträffande.

2008-10-31 @ 19:07:16

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits