Party party!!

Ingen hemtenta gjord idag. Jag skyller på byggkillarna, men egentligen är det bara och fullständigt mitt fel... Men jag tänker inte ta på mig all skuld, utan jag gör som alla andra... skyller ifrån mig. Mohahahahaha
Men nog om det.

Idag är det fredag...

På fredagar kan man inte plugga (men när ska jag hinna allt då?) så iväg med er. Knacka på första bästa dörr och släng in huvudet och ropa: Har ni fest eller?! (precis vad jag tänker göra ikväll - let's trash someone's appartment!)
Och släpper ingen in er då så får ni säga till mig så säger jag till på skarpen, så det så.



Så fram med partyhatten och sväng dina lurviga.






Berättade jag att jag ska vara på rådhuset i morgon kl 9:30... jag kommer att dö av sömnbrist, men jag har i alla fall roligt under tiden...



Kärlek


Kommentar:
Postat av: pelle

Grattis du klarade citattävlingen bäst och var ärligast! ;D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits