Kalla mig calle-ponken hädanefter

Den senaste tiden har jag upptäckt att vissa människor kan prata till mig och allt jag hör är "bla bla bla". Jag ser deras munnar röra sig framför mig, jag fattar att de försöker säga något men jag bara blockerar det.

Känns som om jag lever i ett avsnitt av Snobben.
Ni vet när Calle-ponken står framför vuxna människor och allt man hör är "bla bla blabla blablabla, bla".

Som ganska nyligen. Någon försöker förklara något som de anser är viktigt. Jag lutar huvudet lite åt sidan, nickar och tänker. "oh, my god. boooring".  Allt jag hör är... ja, ni fattar poängen...

Detta kan inte vara nyttigt. Fast samtidigt vet jag att jag lyssnar på de människor som verkligen betyder något. Och blockerar resten, de där människorna som man bara önskar slutade prata med en för allt man hör i huvudet är *ZzZzZzZ*.


Kärlek till er alla som jag lyssnar på :)






Kommentar:
Postat av: Anonym

hoppas att du inte hör ZZzZzZZZzzZ när jag pratar haha fast jag pratar ganska mycket så ibland är det väl okej att stänga av :p

2008-10-04 @ 12:22:34

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits