Jag har gjort ett test igen

Jag tänkte ha en lugn kväll och plugga... Behöver fortfarande göra klart min essä, en halv sida kvar...
Men det blir inte så mycket pluggat... istället har jag gjort ett test... igen...


Jag är en maaaan.... haha



Your Surfing Habits are 70% Male, 30% Female
If we had to guess, we would guess that you are a man.
You use the internet to make your life more efficient - and to make you smarter.
For you, the internet is like a vast encyclopedia.
You search and surf extensively. You look up everything online.


Do You Use the Internet Like a Man or a Woman?

Kommentar:
Postat av: Anonym

Jag är nu officiellt hela 80% man.Det var ju bra att veta, tack för att du bidrog till denna självkännedom min lilla sockertopp...^^

tänker egentligen: =_='

2008-10-04 @ 21:18:17
Postat av: Stephanie Ampel

haha :_P


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits