en veckas frihet...

Jag är ledig nu, fram till fredag. Oh vad skönt... Nae, inte egentligen. Detta betyder att jag itne har något att göra fram till fredag. Jag kommer få panik.

Lite jobb i morgon och ett litet möte på onsdag i övrigt - blankt.

Sömn kommer jag inte få för lite av...

Förövrigt är jag en person som vill ha massor att göra. Ångrar att jag inte investerat i en biljett till Norrköping.
Hade varit en perfekt vecka att åka hem och vila upp sig.
Men nae, jag är fast i regniga och blåsiga Helsingborg.

Men, här ska göras det bästa av situationen... har en hel hög med böcker, som inte handlar om ekonomi, marknadsföring, kommunikation eller service, som behöver läsas.




Kärlek


Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits