Idag är det fredag :)

Det är fredag idag.

Jag har spenderat min fredagseftermiddag med att tvätta. Oh, va roligt! Oh, va roligt!
Man tycker ju att jag borde ha hunnit göra det andra som jag tänkt göra, men icke icke.

Fast jag är sjukt sugen på att spela tv-spel. Jag brukar aldrig vilja spela tv-spel. Om det finns någon så är bäst på att vara sämst på tv-spel så är det jag. JAg är den där personen som spelar och som inte klarar av något och som därefter ligger och garvar. Det enda tv-spelet jag klarar av är Super Maria Bros till Nintendo NES.
 




Nae, dags att hämta tvätten och bege sig till audition... Gissa vem som ska sitta i juryn - Moi!


Kärlek på er


Kommentar:
Postat av: pelle

Oh, Super Mario. Jag kan skriva så som musik går, kolla;

Duh-duh-dui-duh-dupp! Ba-ba-ba-ba-ba-bi-da. ;D


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits