Och skalman han är tjöööööött



Och så såg dom farmors hus långt upp på kullen
Lille skutt han sprang så fort hela vägen fram
Då sa bamse:
Nu springer du för fort, för fort vänta på oss andra
Vi har inga långa ben och skalman han är trött, trött





Har haft möte fram till nu. Jag tror vi faktiskt lyckades ha ett riktigt bra möte, nu är jag nöjd.

Dock är jag superduper trött också. Har idag hunnit ha en tvåtimmarsföreläsning om servicelandskapets historia... Sen har jag jobbat fem timmar och haft möte i två och en halv timme. I mellan det har jag lyckats bränna mat och spanat på söta byggjobbare (byggställningen är borta nu och så är även byggjobbarna...).

Nu tänker jag sova.







Kärlek

Kommentar:
Postat av: Malin

Hej. Du har skrivit några gånger att du ska eller har jobbat, är lite nyfiken på vad jobbar du med? :)

2008-11-05 @ 17:05:20
Postat av: Me, myself and I

Kära Malin.



Jag jobbar på ett elbolag som finns här i Helsingborg och skåne.



Eftersom jag inte vill att mina läsare ska få allt serverat så får du googla för att få reda på vilket bolag det är exakt... Bolagets hemsida går i vitt, blått och blågrönt. Kommentera gärna om du kommer på vilket det är :)

2008-11-05 @ 22:32:15
Postat av: Malin

Jag tror att jag har kommit på vilket bolag det är. Öresundskraft, har jag rätt? :) Deras hemsida går iaf i de färger som du beskrev.

2008-11-05 @ 23:58:18
Postat av: Me, myself and I

Grattis Malin :)

2008-11-06 @ 00:13:59

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits