Mina steg

Jag tror jag skulle passa bra i AO - Anonyma Omotiverade.
För fasiken, jag har inte rört mig ifrån steg 4 ordentligt ännu.

Har börjat läsa en av böckerna visserligen (steg 5). Historiska perspektiv på hur norden förhöll sig till resten av europa under medeltiden. Fast essän är inte så stor sen. 3 sidor text, det skriver jag på söndag kväll...

Om jag inte läser mycket ikväll så blir det inget festande i morgon, så det så. Och jag har ju faktiskt tänkt ta mig på inflyttningsfekke/auditionfekke/förfestfekke... och vad är det för ord egentligen? Fekke... nae, inte min stil. Men jag går gärna på fest =P.





Kan även berätta att jag läst en blogg som jag inte vet om jag ska skratta eller gråta till. När vissa människor nämner för mig att jag faktiskt är omtalad så blir jag ju nyfiken och går in och läser. Att jag skulle ha berättat osanningar det kan du bara köra upp någonstans där solen aldrig skiner, bara så du vet. Och här borta pirrar det inte överhuvudtaget något...




Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits