Gårdagen var kul

En snabbvisit på Villan resulterade i att jag och L satt i en soffa och snackade skit. Det var trevligt, det var mysigt och det var precis vad jag behövde.

Kvällen resulterade även i ett antal minnsevärda citat. Snacket om exen resulterade i den fantastiska meningen om the Vincenators hångelteknik:

han är alldelse för våt i munnen.

Aldrig har ett citat fångat vissa killars hångeltekniker. Sammanfattande: mindre tunga och mindre saliv...

Men vi hade kul. Det är det viktigaste. Sen vann ju jag lite på kvällen i alla fall... ;)



Nu ska jag dricka ett glas vin till och bara njuta av att inte ha något att göra ikväll.

Kom gärna förbi, jag bjuder på ett glas vin.


Kommentar:
Postat av: pelle

För våt i munnen? Haha. Hellre det än för torr va? Då blir det ju att hångla müsli:P

Postat av: pelle

... och ja, ge mig ett glas vin.

2008-12-01 @ 10:59:12
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: L

Nja müsli är väl inte så kul heller...kan man inte få typ lagom fukt...som en banan XD



Haha, roligt att du faktiskt skrev Vincenator också! But what about the Vicent-cave?! :P

2008-12-01 @ 15:54:45

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits