Sjukhus

Jag har varit på sjukhus många gånger. Själv har jag inte varit inne alltför många gånger, men jag har hälsat på många.

Igår skjutsade jag in mamma till sjukhuset i Norrköping, för att hon skulle hälsa på en kompis som har hjärtproblem. Självklart följde jag med in och hälsade på. Men jag vet verkligen inte hur jag ska reagera när jag står inne i sjukhuset, eller i salen. Jag menar, hur pratar man med någon som kanske dör?

Även om jag har varit på sjukhuset massor av gånger och hälsat på människor som ska dö, kan jag fortfarande inte veta hur jag ska bete mig. Gillar inte att besöka människor på sjukhus.

Tror att jag många gånger kan uppfattas som kall och kylig, och även lite tafatt, när jag väl står där vid fotändan av sjukhussängen. Jag är inte det, lovar. Det är bara det att jag inte vet hur jag ska bete mig och blir nervös av att stå där.




Kommentar:
Postat av: Jenny

haha du han hade tagit över badrummet kan jag säga, jag fick trycka mig in haha :Pvi har 3st toaletter, men den stora har bäst spegel :P ja det gjorde jag, mamma kan ni inte shoppa lite..hehe hoppas du fick ut dem en sväng :) Kram


Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits