Äntligen

Spexet har äntligen fått regissörer. Nu finns alla ansvariga och jag känner mig lite lugnare.



En regissörspool av tre fantastiska glada spexiga tjejer har skapats.

Tack
Ingela, Lollo och Sara



Nu är det bara att ragga folk till de olika sektionerna som återstår. Fast det är ett roligt jobb. Och sen ska ju allt göras också, fast det är ju roligt det med :)



I år blir vi verkligen bättre än originalet.


Checka in HelsingborgsSpexet



Nu ska jag fortsätta med min affärsplan.


Kärlek

Kommentar:
Postat av: pelle

Vad är det för spex du anordnar? Eller håller på mig i alla fall.

Postat av: L

Lycka till med spexet i år (eller jag nästa blir det väl snart :P)!

2008-12-11 @ 10:41:33
Postat av: Sara

Det ska bli himla kul att fortsätta vara lite inblandad i denna härliga förening. Och scengångarna är ett så gött gäng sen! :)



Nu är det snart jul.. mmm, hemma, snöööö, hembrään.. eller jag menar glögg, ehrm.

2008-12-11 @ 10:59:50
URL: http://sarasphere.blogspot.com

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits