Imse vimse spindel

Imse vimse spindel klättrar upp för trå'n
Ned faller regnet spolar spindeln bort
Upp stiger solen torkar bort allt regn
Imse vimse spindel klättrar upp igen


Det bor ett gäng spindlar i mitt badrum. De håller till uppe i taket och är inte stora eller läskiga. Därför har jag bara låtit dem vara kvar. Jag har till och med döpt dem också =)

Men förra veckan började de flytta runt lite. De började bestämma och gå över gränsen, och det kan jag tyvärr inte acceptera som deras hyresvärd. Så kastade jag ut tre av dem i fredags (ja, jag är en sån som fångar spindlar i glas och sen släpper ut dem. Inget damsugande här inte). Populationen minskade alltså ganska drastiskt.

I onsdags så gick jag in i badrummet och vad får jag se då? Jo, att tre nya spindlar hade flyttat in.

Var kommer de ifrån?

Men igår hade de tydligen flyttat ut igen, för hur jag än kollar så kan jag inte lokalisera dem. Så den nya frågan blir alltså:

Har jag ett spingelätande monster i badrummet?

Kommentar:
Postat av: pelle

Oh fy fan, jag hatar spindlar. Kill 'em all!

Postat av: pelle

Oh fy fan, jag hatar spindlar. Kill 'em all!

2008-12-14 @ 20:23:59
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits