Sista chansen

Det är dan före dopparedan.

Julstämningen har inte infunnit sig. Jag har gått upp på granjakt, jag har klätt en gran, jag har ätit klementiner och ajg har luktat på pepparkakor... Men ingen julstämning.

Vet inte om det är mig det är fel på eller om det bara är så att julen undviker mig i år. Det kanske är så att jag är Grinchen på riktigt.

Eller det är kanske så att jag inte ska försöka tvinga på mig själv julstämingen. Den kommer säkert infinna sig lagom till nyår, som vanligt. Kanske är det för att jag ogillar julsånger som är grejen...

Dags att börja lyssna på Peter Jöbacks jullåtar... Nae, tror inte det.


Vi provar med den här istället:




Kärlek

Kommentar:
Postat av: L

Usch jag har exakt samma problem. Ingen julstämning alls....detta suger så mkt att jag inte ens kan skratta åt det. Kanske för att jag inte klätt granen än :O

2008-12-23 @ 15:06:03

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits