Sinclairs bojor

Jag har lekt idag.


Började egentligen pilla på Sinclairs bojor igår, men orkade inte hålla ögonen öppna.

Men idag lyckades jag faktiskt med det :)


Om ni undrar vad Sinclairs bojor är så ser de ut på följande sätt:




Fast den bojan jag gjorde hade 9 ringar. Lite svårare, men när man väl fattar knepet så går det ganska fort. Men det är en massa bök. Och att man blir galen innan man kommer på det.

Om man inte räknar de två timmarna jag satt igår och de timmarna jag satt och tittade på när min systers man försökte så klarade jag det på en timme. Som sagt, när man kommer på knepet så gör man. Det är tänkandet som tar sån fruktansvärd tid, sen är det ju bara att pilla och pilla lite till.


Jag vill ha fler tankenötter nu... Hmm. Ska nog ge mig ut och köpa några.


Kärlek



Kommentar:

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits