Andra personalfesten på en månad

Min dagsöversikt har varkligen varit flummig.
Hade föreläsning i morse och sen var det bara att sätta sig med affärsplanen. Jag och Betts köpte en god lunch och skrev sen så att tangenterna glödde, eller nja... inte riktigt.

Klockan 15 var det bara att ta sitt pick och pack och bege sig till Dunkers. När jag gick hemåt kom jag på det.
Helvete (inte att  misstas för bovete, för det är något annat) personalfesten. Den andra personalfesten på en månad. Lite roligt men det är verkligen ett jobb att hinna med alla fester. Jag skulle kunna tänka mig att faktiskt festa som heltidsjobb. Men i alla fall jag hade 1 timme på mig att göra mig i ordning. Oh vad jag stressade för att vara på Wallmans klockan 18.

Har precis kommit hem... och ska gå och lägga mig. Är så trött...trött... trött...


Kommentar:
Postat av: pelle

Att festa som heltidsjobb? Det vore något det...

Postat av: pelle

Äntligen kan man kommentera här! Det har varit ett helvete!



Fast jag har inte mer att säga än: "var p-festen rolig?"



Eller vänta, det här har jag ju kommenterat tror jag..

2008-12-03 @ 10:38:14
URL: http://pellespersonliga.se

Lätta ditt hjärta:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

URL:

Det du vill säga:

Trackback
hits